מילים שנוגעות, טקסט שמוכר

כל רעיון גדול זקוק למילים הנכונות שיבטאו אותו. כל אתר אינטרנט צריך שיהיה בו תוכן עם משמעות. כתבה בעיתון, הודעה לעיתונות, מכתב שיווקי, מודעה, ברושור. הכל מתחיל ונגמר במילה הכתובה.
מילים הן המומחיות שלנו. 
בעברית תקינה או בעברית של בצפר, בסגנון עסקי/מקצועי או בסגנון מרגש ומניע, עם הבלטת המוצר ותכונותיו המדהימות או עם חספוס ציני של כאלה שמבינים בסבבה.

אתם משקיעים בקמפיין, באתר, בפרסום, בצילום, בשיווק. ומה עם התוכן?

האם אתם משוכנעים שאת המסרים שלכם הצלחתם להעביר כמו שצריך?
אתרי אינטרנט של ימינו מלאים בטקסט שיגרתי, טקסט שמתיימר למכור אבל משעמם את הקורא. התוכן שלהם עמוס לעייפה במילים ששובצו באמצעות כלי SEO. הוא אולי מצליח למשוך קליקים אבל הגולשים לא מוצאים בו עניין. האם אתם רוצים רק למשוך גולשים, או גם לדאוג שיישארו קצת באתר?
כדי שאתר יעבוד כמו שצריך, הוא צריך להיות מעניין. המילים צריכות להיות רלוונטיות לגולש. המשפטים צריכים להיות קריאים. התוכן צריך להיות פונקציונלי.

טקסטים שיווקיים סובלים על פי רוב מבעייה דומה: הם אולי אינפורמטיביים, מדוייקים, מדודים, אבל הם משעממים. לקוחות עסקיים פוטנציאליים מוצפים במכתבים שיווקיים,  עיתונאים משליכים מדי יום מאות הודעות לעיתונות, הציבור הרחב נתקל באינספור מודעות, ברושורים, כתבות שיווקיות. אז איך עושים את ההבדל? איך מצליחים במקום שאחרים נכשלים? התשובה שלנו היא התוכן: מילים שנוגעות, טקסט שמוכר.
 
אם הגעתם עד כאן, כנראה שהטקסט עבד. למה לא תנסו אותנו? אנחנו משתוקקים להכיר את התוכן שלכם.

לחצו כאן ליצירת קשר

 

Bookmark and Share